В този сайт използваме Cookies за да осигурим по-добро преживяване за потребителите В съответствие с Регламента за защита на личните данни искаме вашето съгласие. Научете повече.
Моля, убедете се че сте проверили състоянието на вашата поръчка при доставката. Всички поръчки се доставят с включена застраховка срещу увреждане при транспорт.
Ако срещате затруднения или имате проблем с доставката Ви молим да ни се обадите незабавно на посочените телефони или да ни пишете на [email protected]
Връщане и възстановяване на плащане.
Ще приемаме обратно върнатите продукти единствено и само ако са неупотребявани, пакетирани са в оригиналната опаковка, в която са доставени и сме били уведомени не по-късно от 14 дни след получавани на поръчката писмено на [email protected].
Моля обърнете внимание, че връщане на поръчка за възстановяване на заплатените суми или за замяна няма да бъде приемано ако сме уведомени след изтичане на 14 дни от получаването на същата. Уведомяване по телефона не се приема в никой от случаите.
Процедура за връщане на закупени продукти
Трябва в периода от 14 дни (включително) от извършване на доставката да ни информирате за вашето желание да върнете закупени от нас продукт или продукти посочвайки всички по-долу изброени детайли на и-мейл [email protected]. Моля обърнете внимание, че заявка за връщане или замяна няма да бъде приемана по телефона.
Следната информация трябва задължително да бъде посочена
- Име и Фамилия на лицето извършило поръчката
- Номер на поръчката
- Адрес
- И-мейл адрес
- Телефонен номер за връзка
- Дата на извършване на поръчката
- Дата на извършване на доставката
- Броя закупени продукти, които искате да върнете
- Артикулни номера на продуктите (ако са налични)
- Причина поради, която искате да направите връщане
- Дали желаете да ви бъде възстановена заплатената сума или желаете замяна
Моля изчакайте Отдел "Продажби" да се свърже с вас. Наш служител ще се свърже с вас с отговор на вашата заявка в рамките на 48 часа.
Молим Ви да обърнете внимание, че след получаване на потвърждение за връщане на закупени от нас продукти същите следва да бъдат върнати в състоянието, в което са били доставени с включена клауза "Застраховка срещу увреждане при транспортиране". Върнати продукти без включена "Застраховка срещу увреждане при транспортиране" няма да бъдат приемани от нас. Молим Ви при връщане да добавите копие от платежният документ, който сме Ви изпратили с поръчаните от вас продукти.
Моля обърнете внимание, че върнати продукти преди да сте получили потвърждение от наша страна за това, няма да бъдат приемани.
Всички нежелани продукти следва да бъдат върнати за сметка на клиента по СПИДИ АД с включена застраховка срещу увреждане за сметка на клиента.
Адресът на Интро Лайт ООД за връщане на поръчки е:
Варна
бул. "Трети март"
КООП Търговия, Склад 13
телефон: +359 882 694-704
Всички върнати продукти ще бъдат проверени, че не са били инсталирани, използвани, опаковката с която са били доставени е ненарушена, всички стикери и етикети са в комплекта, няма липсващи части, елементи и детайли и е в състояние за последваща продажба.
Интро Лайт ООД ще Ви предложи замяна за други продукти или пълно възстановяване на платената сума. Възстановяването на сумите по закупени продукти се осъществява в рамките на 14 дни по банкова сметка посочена от клиента. Ако искате замяна за друг продукт или продукти е възможно да бъде начислена такса за доставка.
Връщане на дефектни продукти
Моля убедете се, че продуктите от вашата поръчка са изправни и работят възможно най-скоро от момента на тяхното получаване и в случай, че констатирате проблем да ни уведомите незабавно на и-мейл [email protected]. Обърнете внимание, че рекламация по телефона няма да бъде приемана.
Ако е констатирана техническа неизправност Интро Лайт ООД може да предложи една от следните опции:
- Да изпрати резервна част или части
- Да замени дефектния продукт или продукти
- Да възстанови стойността на дефектният продукт или продукти
Повечето предлагани от Интро Лайт ООД продукти имат 2 години търговска гаранция (консумативите не са включени в това условие).
Разходите по изпращането до Интро Лайт ООД на продукти с дефекти констатирани или настъпили след изтичането на период от 6 месеца след извършване на покупката са за сметка на клиента.
Копие от документа за покупка изпратен с клиентската поръчка задължително следва да съпровожда всички продукти, по-които следва да се извърши замяна или възстановяване стойността на клиента.
Процедура за информиране на Интро Лайт ООД при технически дефект на закупени продукт или продукти.
Изпратете ни и-мейл на [email protected] със следната информация:
- Име и Фамилия на лицето извършило поръчката
- Номер на поръчката
- Адрес
- И-мейл адрес за връзка
- Телефонен номер за връзка
- Брой продукти, които искате да върнете
- Артикулен номер на продукта или продуктите (ако е наличен)
- Посочете вашето желание: възстановяване на стойността или замяна
- Описание на проблема (за по-голяма точност можете да ни изпратите снимка на проблема)
Моля изчакайте в рамките на 48 часа наш служител да се свърже с вас.
След получаване от Интро Лайт ООД на горе посочената информация нашият екип ще Ви предложи най-добрият за вас начин за разрешаване на възникналия проблем.
При възникване на технически проблем или дефект клиентът има право на една от следните опции:
- Интро Лайт ООД да отстрани възникналия технически проблем в срок до 30 дни
- Интро Лайт ООД да изпрати резервна част или части ако е приложимо
- Ако по-горните две опции не са приложими Интро Лайт ООД да предложи на клиента замяна или възстановяване стойността на продукта или продуктите
Моля обърнете внимание, че ако Интро Лайт ООД поиска да изпратите на посочен адрес продуктът или продуктите с констатиран технически отказ или дефект за сервизен ремонт следва да го направите в оригинална опаковка, в която е доставен продукта с включена "Застраховка срещу увреждане при транспорт. Интро Лайт ООД няма и не носи отговорност ако върнатите продукт или продукти са доставени увредени при транспортирането им и са без сключена "Застраховка против уреждане при транспорт".
Адрес за връщане на продукти с установен технически отказ или дефект:
Варна
бул. "Трети март"
КООП Търговия, Склад 13
телефон: +359 882 694-704
След получаване от Интро Лайт ООД на продукта или продуктите с технически отказ или дефект същите ще бъда прегледани и тествани от нас. Око техническия отказ или дефект не може да бъде установен от нас съответният продукт ще бъде изпратен на съответният производител за инспектиране.
Ако техническия отказ или дефект е по вина на производителя ние от Интро Лайт ООД ще Ви предложим да изберете една от следните опции:
- Замяна със същия нов продукт
- Замяна с друг нов продукт
- Възстановяване стойността на продукта
Ако се установи, че техническия отказ или дефект е в резултат на неправилен монтаж, неправилна употреба, проблем свързан с електрозахранването и всеки друг външен фактор, Интро Лайт ООД ще връща съответния продукт или продукти на клиента в срок от 30 дни. В този случай са възможни допълнителни транспортни разходи за сметка на клиента.
Моля обърнете внимание, че продукт или продукти с технически отказ или дефект следва да се изпращат на посоченият адрес само и единствено след потвърждение от страна на Интро Лайт ООД.